Monday 19 December 2016

CARA MEMBINA JENAMA

Image may contain: text


PENTING TAK JENAMA?


Membina jenama bukan semudah yang kita sangkakan. Kita memerlukan jenama yang kuat untuk membawa sebuah perniagaan yang bakal kita pasarkan. Dalam perniagaan, membina jenama amat penting supaya pelanggan tahu siapa kita sebenarnya. Melalui jenama inilah kita mula mempopularkan produk, perkhidmatan dan diri kita sendiri dengan tujuan perniagaan.

Jenama memainkan peranan besar dalam perniagaan kita kerana orang membeli kerana mereka tahu apakah produk yang kita bawakan melalui jenama. 

Jika anda ingin membina jenama sendiri pastikan anda mempunyai produk untuk dibawa bersama. Ada jenama tapi tiada produk umpama tidak lengkap dalam sesebuah perniagaan.


KINI

Anda boleh miliki produk sendiri jika anda berani menjadi usahawan kek lapis sarawak melalui eBook Panduan Menjadi Usahawan Kek Lapis. Anda akan diberi panduan dan resepi kek lapis untuk memudahkan anda menjadi usahawan. 

Bina jenama dan punyai produk sendiri. Jika berminat untuk memiliki eBook Panduan Menjadi Usahawan Kek Lapis sila PM Cikgu Kayah.


ASIM KAYAH PLT
013 8068922
FB : kek lapis cikgu kayah group / Rukayah Lias
Laman Web : keklapiscikgukayah.com

No comments:

Post a Comment