Wednesday 14 December 2016

TIP #2 PANDUAN MENJADI USAHAWAN KEK LAPIS

PANDUAN MENJADI USAHAWAN KEK LAPIS

2.  PAKAR DALAM MEMBUAT KEK LAPIS

Untuk menjadi seorang yang pakar dalam pembuatan kek lapis sarawak tidak mudah. Anda perlu faham bahan-bahan yang digunakan dan teknik yang bersesuaian dengan kek lapis yang bakal dibuat. Apabila anda sudah mengenali bahan-bahan tersebut maka anda tahu untuk menggunakannya. Ini memudahkan anda untuk mencipta hasil rekaan kek lapis anda sendiri. 

Memiliki resepi kek lapis sendiri memudahkan anda untuk menjadi usahawan yang berjaya kerana anda bebas berkarya mengikut kehendak pelanggan. Selain itu juga anda tahu apakah kek lapis yang menjadi pilihan semasa pelanggan dan secara tidak langsung kek lapis anda dekat di hati pelanggan.

Kini anda boleh mengambil jalan mudah kerana KEK LAPIS CIKGU KAYAH ada menyediakan eBook PANDUAN MENJADI USAHAWAN KEK LAPIS. Melalui eBook ini anda bebas berkarya kerana anda akan diajar cara-cara untuk menjadi usahawan kek lapis serta miliki resepi kek lapis yang sangat marvelous..

Ebook ini memberi fokus tentang bisnes kek lapis sahaja dan memudahkan anda untuk memahami kerana tumpuan hanya untuk satu bisnes. 




 Jika anda berminat sila hubungi Cikgu Kayah  013 8068922

ASIM KAYAH PLT
FB : RUKAYAH LIAS / kek lapis cikgu kayah group

No comments:

Post a Comment